Digitaliseringsdirektoratet
Lansering av kontraktsoppfølgingsverktøy
Digdir lanserer et kontraktsoppfølgingsverktøy for evaluering av leveranser innenfor områdene tjeneste- og vareleveranser til bruk for avtaleforvaltere, innkjøpere (bestillere) og leverandører.
Verktøyet er ment som en hjelp til virksomheter for å strukturere informasjon til bruk i kontraktsoppfølgingen. Verktøyet er utarbeidet i Microsoft Forms og er gratis for alle virksomheter.
Her kan du følge strømmingen av arrangementet.
Du trenger ikke melde deg på for å følge strømmingen. Bruk Chrome nettleser når du skal følge strømmingen.
Påmelding til arrangementet finner du her.
Målgruppe
Innkjøpsledere, avtaleforvaltere, innkjøpere (bestillere) og leverandører til offentlig sektor.
Tid: Onsdag 05. februar kl. 12:00–14:00
Sted: Digitaliseringsdirektoratet, Grev Wedels plass 9, 2. etasje, inngang Myntgata , Oslo
Påmeldingsfrist: Søndag, 02.februar, 23:59
Kontaktperson: Hege Strandhagen, Telefon: 91 24 48 58