Digitaliseringsdirektoratet

Lansering av kontraktsoppfølgingsverktøy

Digdir lanserer et kontraktsoppfølgingsverktøy for evaluering av leveranser innenfor områdene tjeneste- og vareleveranser til bruk for avtaleforvaltere, innkjøpere (bestillere) og leverandører.

Verktøyet er ment som en hjelp til virksomheter for å strukturere informasjon til bruk i kontraktsoppfølgingen. Verktøyet er utarbeidet i Microsoft Forms og er gratis for alle virksomheter.

Her kan du følge strømmingen av arrangementet. 
Du trenger ikke melde deg på for å følge strømmingen. Bruk Chrome nettleser når du skal følge strømmingen.

Påmelding til arrangementet finner du her.

Målgruppe
Innkjøpsledere, avtaleforvaltere, innkjøpere (bestillere) og leverandører til offentlig sektor.

Tid: Onsdag 05. februar kl. 12:00–14:00
Sted: Digitaliseringsdirektoratet, Grev Wedels plass 9, 2. etasje, inngang Myntgata , Oslo
Påmeldingsfrist: Søndag, 02.februar, 23:59
KontaktpersonHege Strandhagen, Telefon: 91 24 48 58